Tradeshift kondigt resultaten aan van Q2 2018

De hoogtepunten omvatten 38 nieuwe ondernemingsklanten in het kwartaal, nieuwe jaarlijkse boekingsgroei van 315%, en € 250 miljoen in Series E sponsoring

SAN FRANCISCO--()--Tradeshift, leider in toeleveringsketenbetalingen en markten, kondigde vandaag de resultaten aan van het tweede kwartaal van 2018, wat significante groei in het hele bedrijf laat zien.

De groeicijfers van Tradeshift’s tweede kwartaal, die vandaag werden aangekondigd, besloegen:

• YoY nieuwe boekingen groeiden met 315%
  • YoY totaal koopwaaromvang (GMV) groeide met 350%
  • Grootste deal in het kwartaal was $ 18,6 miljoen

Tradeshift’s klantenschema liet opvallende groei zien dit kwartaal, met de inclusie van 38 nieuwe klanten, waaronder verschillende Fortune 500-bedrijven, zoals een van ’s werelds leidende innovators in materiaalkunde, de leider op het gebied van duurzaamheidsuitdagingen en ’s werelds toonaangevende platform voor klinische ontwikkeling, commerciële en real-world data-analyse.

Het is geweldig om te zien dat onze strategie werkt op alle gebieden van ons bedrijf,” zei Christian Lanng, CEO en mede-grondlegger van Tradeshift. “We namen een grote gok dat de industrie klaar was voor innovatie, en we zijn trots dat sommige van de grootste bedrijven in de wereld nu deel uitmaken van de momentum die we zien in elke standaard die voor ons belangrijk is. Van aantal klanten en gemiddelde inkomsten per klant tot totaal aantal boekingen en productuitvoering, alle eer gaat naar onze klanten die geloven, ons getalenteerde team, en de vele applicatie-partners die waarde toevoegen aan het Tradeshift platform elke dag.”

Tradeshift Press Contact
Dave Pedersen