Sterigenics breidt de Europese capaciteit uit met een nieuwe ultramoderne sterilisatiefaciliteit in het Verenigd Koninkrijk

Sterigenics’ voortdurende investeringen in wereldwijde netwerkuitbreidingen ondersteunt de groeiende MedTech en farmaceutische behoeften van de klant

CLEVELAND--()--Sterigenics, Sotera Health Company en belangrijke wereldwijde leverancier van bedrijfskritische sterilisatieoplossingen kondigde vandaag aan het een nieuwe faciliteit in Markham Vale Noord in Chesterfield/Derbyshire, VK bouwt. De faciliteit zal de voetafdruk van Sterigenics in Europa aanzienlijk vergroten om aan de groeiende sterilisatiebehoeften van haar klanten te voldoen en de missie van het bedrijf om Global HealthTM te beschermen te ondersteunen.

Dix & Eaton
Angela Martin, 216-241-2148