OpenGate Capital tekent overeenkomst voor acquisitie Franse, Belgische en Luxemburgse Bedrijven van de Gunnebo Groep Zweden

Grensoverschrijdende afsplitsing van security-gerelateerde activiteiten Vooruitlopend op sluiting in het vierde kwartaal van 2018

LOS ANGELES & PARIJS--()--OpenGate Capital, een wereldwijde private-equityonderneming, kondigde vandaag aan dat het een bindend bod heeft ondertekend voor de overname van de Franse, Belgische en Luxemburgse divisies van Gunnebo Group (GUNN: CPH), een toonaangevende leverancier van beveiligingsproducten, -diensten en -oplossingen. De overname zal naar verwachting in het vierde kwartaal van 2018 worden afgerond. De voorwaarden van de transactie werden niet bekendgemaakt.

De entiteiten van Gunnebo, die erkend zijn als leverancier van geïntegreerde beveiligingsoplossingen, zullen de sluiting hernoemd worden en bestaan uit twee productievestigingen en twaalf verkoopvestigingen in Frankrijk, en een verkoopkantoor in Luxemburg en België. In alle regio’s biedt het bedrijf producten en diensten aan over vijf lijnen: elektronische beveiliging, veiligheidsdeuren en -scheidingen, kluizen, kasbeheer en toegangscontrole. De transactie zal ook “Fichet Bauche” omvatten, een zeer erkende naam in kwaliteit brandkasten en kluizen. Gunnebo-producten en -diensten zijn vertrouwde beveiligingsoplossingen die worden gekozen door een verscheidenheid van klanten, waaronder banken, industriële en risicovolle locaties, detailhandelszaken, openbare en commerciële gebouwen, interne verkooppunten, aanbieders van systemen voor openbaar vervoer en andere ondernemingen.

For more information, please contact:
OpenGate Media Contacts
Alanna Chaffin
achaffin@opengatecapital.com
Sitrick & Company
Mike Sitrick
Mike_Sitrick@sitrick.com
OpenGate Business Development Contact
Joshua Adams
jadams@opengatecapital.com

For more information, please contact:
OpenGate Media Contacts