CALVIN KLEIN Fragrances kondigt Lupita Nyong’o en Saoirse Ronan aan als gezichten van CALVIN KLEIN WOMEN

CALVIN KLEIN WOMEN markeert eerste parfum van Raf Simons voor het modehuis

CALVIN KLEIN WOMEN

NEW YORK--()--Calvin Klein, Inc., een volledige dochteronderneming van PVH Corp. [NYSE: PVH] en Calvin Klein Fragrances, een divisie van Coty Inc. [NYSE: COTY], onthulde vandaag de wereldwijde printreclamecampagne voor de nieuwe geur CALVIN KLEIN WOMEN, de eerste CALVIN KLEIN-parfum die is ontwikkeld onder de visie van Chief Creative Officer, Raf Simons.

De campagne omvat Lupita Nyong’o en Saoirse Ronan. Bekroonde acteurs en stemmen van hun generatie, beide vrouwen worden wereldwijd erkend vanwege hun unieke talent, creativiteit, intelligentie en karaktersterkte.

De campagne, geregisseerd door kunstenaar Anne Collier onder de creatieve leiding van Lloyd & Co., portretteert iconische vrouwen en viert deze heldinnen van de hedendaagse cultuur. Lupita en Saoirse worden in de printcampagne voor het voetlicht gebracht in een paar opvallende en directe portretten, gepositioneerd naast gekozen figuren uit het verleden die hen hebben geïnspireerd – iconen van vrouwelijkheid die hun identiteit als kunstenaar en als vrouw hebben gevormd. Lupita is te zien naast zangeres en multi-dimensionale artieste Eartha Kitt en de gevierde Amerikaanse actrice Katharine Hepburn, en Saoirse wordt gepresenteerd met bekroonde actrice Sissy Spacek en bekroonde zangeres en burgerrechtenactiviste Nina Simone.

Calvin Klein, Inc.
Caroline Curtis, 212.292.9214