Primex Pharmaceuticals benoemt Tomaso Dameno als Head of Operations

Het Zwitserse farmaceutische bedrijf Primex Pharmaceuticals AG kondigt de uitbreiding van zijn leiderschapsteam aan met de heer Tomaso Dameno, die is aangesteld als hoofd bedrijfsvoering.

ZUG, Zwitserland--()--Mr. Dameno brengt meer dan 15 jaar ervaring in de farmaceutische industrie met zich mee voor Primex Pharmaceuticals. Onlangs was hij Partner en Head of Global Pharma Compliance Operations bij PQE Suisse. Hij heeft verschillende farma-lijnmanagementfuncties bekleed bij bijvoorbeeld Zambon en Helsinn.

“Ik verheug me op de toetreding tot Primex in deze snelle groeifase van zijn ontwikkeling en aan de vooravond van een belangrijke productlancering op de markt voor pediatrische anesthesie. Mijn uitgebreide kennis van de verschillende aspecten van de farmaceutische industrie zal helpen het pad naar nieuwe markten te effenen”, zegt Tomaso Dameno.

Primex Pharmaceuticals AG
Mr. Kari Sarvanto, Group CEO