Vijftig procent van aankopen op 2018 FIFA World Cup Russia™ contactloos

Uit de gegevens van Visa blijkt dat internationale reizigers uit de Verenigde Staten en Mexico nog steeds het voortouw nemen bij aankopen in het stadion voor buitenlandse geldschieters tijdens de FIFA World Cup™.

For the 2018 FIFA World Cup Russia™, Visa is the exclusive payment service in all stadiums where payment cards are accepted. In-stadium, fans can pay with contactless Visa credit and debit cards and mobile payment services at the more than 3,500 point-of-sale terminals and 1,000 mobile concessionaires that have been equipped with the latest in payment innovation. (Photo: Business Wire)

MOSCOW--()--Visa (NYSE: V), de officiële betaaldienstpartner van de FIFA, heeft vandaag een analyse vrijgegeven van de uitgaven in de FIFA World Cup Russia™ stadions van 2018, van de openingswedstrijd op 14 juni tot de halve finales op 11 juli. De gegevens laten zien dat de consument steeds meer gebruik maakt van innovatieve betalingstechnologie, aangezien vijftig procent van de aankopen bij Visa in toernooiplaatsen gebruikmaakte van contactloze transacties, waaronder kaarten, mobiele apparaten en draagbare apparaten.

Visa Inc.
Sheerin Salimi