LTI erkend als winnaar van Microsoft App Innovation Award 2018

De onderscheiding erkent LTI’s blokketting-gebaseerde oplossing die voorraad optimaliseert en werkkapitaal verbetert

MUMBAI, India--()--Larsen & Toubro Infotech Ltd. (NSE: LTI, BSE: 540005), een wereldwijd bedrijf dat actief is op het gebied van technologieadvies en digitale oplossingen, heeft de Microsoft Partner of the Year Award for App Innovation 2018 gewonnen. Het bedrijf werd geëerd in een wereldwijd veld van top Microsoft-partners voor het aantonen van excellentie in innovatie en implementatie van klantoplossingen op basis van Microsoft-technologie.

Er werden prijzen uitgereikt in verschillende categorieën, waarbij de winnaars werden gekozen uit een set van meer dan 2.600 inzenders uit 115 landen wereldwijd.

Larsen & Toubro Infotech Ltd.
Neelian Homem
PR & Media Relations – India
+91-900-434-5540
neelian.homem@lntinfotech.com
Karin Bakis
PR & Media Relations – USA
+1-978-998-1578
karin.bakis@lntinfotech.com

Larsen & Toubro Infotech Ltd.
Neelian Homem
PR & Media Relations – India