Ontex kondigt de details aan voor haar H1 2018 resultaten en conference call

AALST-EREMBODEGEM, België--()--Koersgevoelige Informatie:

Ontex Group NV, een toonaangevende, internationale producent van artikelen voor persoonlijke hygiëne, met een grote expertise op het vlak van babyverzorging, vrouwelijke hygiëne en volwassenenzorg, zal haar resultaten voor de drie maanden en half jaar dat eindigde op 30 juni 2018 om 6.00 uur (BST) / 7.00 uur (CEST) aankondigen op donderdag 26 juli 2018. Het persbericht en de presentatie zullen beschikbaar zijn op de website van de Groep: http://www.ontexglobal.com/financial-reports.

Het Management organiseert een conferencecall voor beleggers en analisten op donderdag 26 juli 2018 om 8.00 uur (BST) / 9.00 uur (CEST). Er zal gedurende één week tevens een opname van de conferencecall beschikbaar zijn.

Inbelgegevens

Wij vragen dat deelnemers 5-10 vóór het begin van de conferencecall inbellen om zich te melden. Hieronder vindt u de inbelgegevens voor deze conferencecall:

Verenigd Koninkrijk +44 (0)330 336 9125
Verenigde Staten +1 929 477 0448
België +32 (0)2 404 0659
Frankrijk +33 (0)1 70 72 25 50
Duitsland +49 (0)69 2222 25574
Bevestigingscode 1336905

Inbelnummers voor de herhaling

Verenigd Koninkrijk +44 (0) 207 660 0134
Verenigde Staten +1 719 457 0820
België +32 (0) 2 620 0568
Frankrijk +33 (0) 1 70 48 00 94
Duitsland +49 (0) 69 2000 1800
Bevestigingscode 1336905

Over Ontex

Ontex is een toonaangevende, internationale producent van artikelen voor persoonlijke hygiëne, met een grote expertise op het vlak van babyverzorging, vrouwelijke hygiëne en volwassenenzorg. De innovatieve producten van Ontex worden verdeeld in meer dan 110 landen via eigen merken zoals BBTips, BioBaby, Pompom, Bigfral, Canbebe, Canped, ID en Serenity, net als via toonaangevende retailermerken.

Wereldwijd werken er meer dan 11.000 enthousiaste mensen voor Ontex in 22 landen. Het hoofdkantoor is gevestigd in Aalst (België). Ontex maakt deel uit van de Bel20 en de STOXX® Europe 600-index.

Wilt u op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Bezoek dan www.ontexglobal.com of volg ons op LinkedIn.

Ontex Group NV
VRAGEN VAN BELEGGERS