ExaGrid, leider in hypergeconverteerde secundaire opslag voor back-up, rapporteert Q2-boekingen en -opbrengsten voor Q2-2018

Focus op uitvoering van bedrijfsstrategie stuwt klantwinst bij ondernemingen met steeds grotere systemen

WESTBOROUGH, Mass.--()--ExaGrid®, een toonaangevende leverancier van hypergeconverteerde secundaire opslag voor back-up, heeft vandaag de Q2-resultaten en omzet voor Q2 2018 aangekondigd. ExaGrid groeide met 22% in vergelijking met hetzelfde kwartaal van het voorgaande jaar, waarmee het de trend van geleidelijke groei sneller voortzet dan die van de totale markt en dat resulteert in een geleidelijke toename van het marktaandeel. Het bedrijf zette ook zijn up-market-traject voort en trok steeds meer zakelijke klanten aan met honderden terabytes tot een maximum aan petabytes aan gegevens waarvan een back-up moest worden gemaakt.

ExaGrid
Christine Murphy, 508-898-2872 x248