ResMed en Verily vormen joint venture om miljoenen onbehandelde lijders aan slaapapneu te bereiken en te helpen

SAN DIEGO & SOUTH SAN FRANCISCO--()--ResMed (NYSE: RMD, ASX: RMD), een wereldleider op het gebied van behandeling van slaapapneu en daarmee verbonden gezondheidsoplossingen, en Verily, een bedrijf van Alphabet, kondigden vandaag hun overeenkomst aan omtrent een nieuwe joint venture.

Door de combinatie van de expertise van ResMed op het gebied van slaapapneu en de geavanceerde gezondheidsgegevensanalysetechnologie van Verily, zal de in de VS gevestigde joint venture de gezondheids- en financiƫle gevolgen van niet-gediagnosticeerde en onbehandelde slaapapneu bestuderen en software-oplossingen ontwikkelen waarmee zorgaanbieders efficiƫnter personen met slaapapneu en andere ademhalingsgerelateerde slaapstoornissen kunnen identificeren, diagnosticeren, behandelen en beheren.

ResMed
For media: