Duco versnelt wereldwijde expansie met drie nieuwe kantoren

LONDEN--()--Duco, een bedrijf voor datatechnologie, heeft vandaag de opening aangekondigd van drie nieuwe kantoren: Singapore, Wroclaw en Edinburgh. De stap volgt op een jarenlange snelle groei en toepassing van Duco’s self-service reconciliation model door wereldwijde financiële instellingen. Duco heeft een financieringsronde van $ 28 miljoen aangekondigd in januari 2018.

De nieuwe kantoren van Duco zullen allemaal in september 2018 worden geopend. Het bedrijf richt zich vanuit zijn vestiging in Singapore op de Aziatische markt voor financiële dienstverlening en ondersteunt daarnaast bestaande klanten in Australië, Hongkong, India en de Filippijnen. Wroclaw in Polen zal dienen als een technische uitvalsbasis voor Duco’s cloudgebaseerde services, evenals een extra locatie voor technisch talent als aanvulling op het hoofdkantoor in Londen.

Duco
Chris Peacock