ZeroBounce Brengt Innovatieve A.I. e-mail Validatie Engine uit

BOCA RATON, Fla.--()--Emailvalidatiebedrijf ZeroBounce kondigt de release aan van ZeroBounce A.I., een innovatief artificial intelligence e-mailadresscoresysteem. De software biedt klanten verbeterde feedback over de kwaliteit van e-maillijsten en versnelt e-mailmarketinginspanningen.

ZeroBounce A.I. combineert een uitgebreide selectie van gegevens met een bewezen statistische analyse om het kwaliteitsniveau van een e-mailadres empirisch te beoordelen. De software identificeert positieve en negatieve patronen van een uniek e-mailadres en geeft een score terug die gebruikers kunnen integreren in een robuust e-mailhygiëneproces. De methodologie van ZeroBounce A.I. past zich regelmatig aan naarmate de webtrends evolueren.

“Wat echt revolutionair is aan het ZeroBounce A.I.-platform is dat de voorspellende en zelfoptimaliserende analytics binnen het systeem een real-time score berekenen en toekennen aan elk e-mailadres. Het brede spectrum van de ZeroBounce A.I.-score geeft ongekende kracht aan de gebruiker als het gaat om het anticiperen op e-maillevering, interactie met ontvangers en algemene activiteitsratings voor ontvangers”, legt ZeroBounce CEO Liviu Tanase uit.

ZeroBounce
Corina Leslie, +1-888-500-9521