Fishawack Group verwerft Healthcircle om het creatieve aanbod te versterken

Top row: Dominic Miller, Fishawack COO, Gail Flockhart, Fishawack Managing Partner, Liz Maclaren, Healthcircle Creative Director, Dr. David Ingram, Healthcircle Managing Partner; Bottom row: Mike Taylor, Healthcircle Managing Director, Oliver Dennis, Fishawack CEO (Photo: Business Wire)

NUTSFORD, Engeland--()--De Fishawack Group of Companies, een van ’s werelds grootste onafhankelijke medische communicatieorganisaties, heeft Healthcircle Advertising Limited overgenomen, een strategisch communicatiebureau voor merken met kantoren in Londen en Portugal.

“Deze overname is een belangrijke stap in het plan van Fishawack om een wereldwijd strategisch creatief bureau op te richten dat kan samenwerken met onze medische communicatieactiviteiten”, legt Oliver Dennis, Chief Executive Officer van de Fishawack Group, uit. “In juli vorig jaar hebben we ook Carling Communications in de Verenigde Staten overgenomen. Carling had kritische massa nodig in Europa en Healthcircle had een Amerikaanse partner nodig. Dit is een geweldige match en stelt ons in staat om geïntegreerde creatieve en medisch-communicatieve oplossingen te leveren voor klanten op een werkelijk wereldwijde schaal.”

The Fishawack Group
Gail Flockhart