ZephyrTel verwelkomt drie nieuwe bedrijven in haar portfolio van softwareproducten voor de wereldwijde telecommunicatiesector

LONDEN--()--ZephyrTel, een nieuw ESW-softwarebedrijf dat zich toelegt op de wereldwijde telecommunicatie- en mobiele industrie, kondigt met genoegen aan dat het met onmiddellijke ingang drie nieuwe bedrijven in zijn portfolio heeft opgenomen: VoltDelta, PeerApp en Mobilology.

ZephyrTel bouwt aan een telecommunicatiebedrijf van wereldklasse, die multi-oplossingen en service aanbiedt aan de wereldwijde telecommunicatiesector.

Het doel van het bedrijf is om Software- en SaaS-oplossingen aan te bieden op het IT-terrein van een telecommunicatiebedrijf; van infrastructuur tot klantervaring. In combinatie met haar expertise op het gebied van industriedomeinen op hoog niveau, zal dit ZephyrTel in staat stellen consultancy aan te bieden over zowel bedrijfsstrategie als technologie-uitvoering.

ZephyrTel
Mike Shinya