BAI kondigt de finalisten van de Global Innovation Award voor 2018 aan en lanceert de New People’s Choice Award

CHICAGO--()--BAI kondigde de finalisten aan voor de BAI Global Innovation Awards 2018, het meest prestigieuze prijzenprogramma in de sector dat de meest transformatieve oplossingen in de financiële sector ter wereld onthult. BAI lanceerde ook de nieuwe People’s Choice Award, waarbij stemmers vanuit de hele branche zullen kiezen welke innovatie van de finalisten van de BAI Global Innovation Award de sterkste is.

De BAI Global Innovation Awards, die voor het achtste jaar worden uitgereikt, erkennen marktleiders en laten zien wat toonaangevende innovators op het gebied van financiële diensten in alle regio’s van de wereld doen om klanten en werknemers nieuwe waarde te bieden en de efficiëntie en winstgevendheid van hun organisaties te verbeteren. Elke nominatie wordt beoordeeld door de Innovation Circle. Deze juryleden beoordelen elke innovatie op originaliteit en impact op consument en bedrijfsleven. De winnaars van de BAI Global Innovation Award worden in augustus bekendgemaakt en op 9-11 oktober gevierd in BAI Beacon in Orlando.

BAI
Jennifer Divelbiss, +1-312-683-2346