ExaGrid verkozen tot “Enterprise Backup Storage Vendor of the Year”

Onderscheiding uitgereikt door Storage Magazine bij het jaarlijkse “Storries XV” Banket

WESTBOROUGH, Mass.--()--ExaGrid®, een toonaangevende leverancier van hyper-converged secundaire opslag voor back-up, heeft vandaag aangekondigd dat het is verkozen tot Storage Magazine’s “Enterprise Backup Storage Vendor of the Year” op de jaarlijkse prijsuitreiking – de Storries XV – in Londen, Verenigd Koninkrijk. Winnaars worden bepaald door de stem van het publiek, dus het ontvangen van deze prijs is bijzonder belangrijk; het luidt de collectieve stemmen van de klanten en partners van ExaGrid in, en valideert verder de uitmuntendheid van ExaGrid’s gedifferentieerde productarchitectuur en superieure klantenservicemodel.

We zijn vereerd deze award uit Storage Magazine namens vele duizenden kiezers te mogen accepteren”, aldus Bill Andrews, President en CEO van ExaGrid. “Succes voor ons betekent tevreden IT-klanten die zich niet langer zorgen hoeven te maken over de vele back-up-problemen die hen ’s nachts wakker hielden omdat ze nu voldoen aan SLA’s, ze een geteste disaster recovery-strategie hebben, hun back-upvenster hetzelfde blijft en niet groter wordt naarmate de gegevens groeien. Bovendien hebben klanten, nu steeds meer organisaties migreren naar gevirtualiseerde infrastructuren, just-in-time herstel nodig doordat ze VM’s in seconden tot minuten kunnen opstarten. Alleen ExaGrid kan aan al deze eisen en nog veel meer voldoen.”

ExaGrid
Christine Murphy, 508-898-2872 x248