Manchester City kondigt nieuw mondiaal partnerschap aan met Xylem

• Xylem wordt de officiële partner voor watertechnologie van de club - de eerste deal in zijn soort in de Premier League
  • Xylem zal ook samenwerken met New York City FC en het vrouwenteam van Manchester City

SINGAPORE--()--De kampioen van de Premier League, Manchester City, heeft vandaag een wereldwijde meerjarige samenwerking aangekondigd met Xylem om de officiële partner voor watertechnologie van de club te worden. De samenwerking werd vandaag aangekondigd tijdens een evenement in Singapore, dat werd bijgewoond door clublegende Joleon Lescott tijdens de Singapore International Water Week - 's werelds grootste platform voor het co-creëren van innovatieve wateroplossingen.

City Football Club
Stephanie Toman, 07736 464316