Axonics® krijgt het CE-keurmerk voor zijn Sacral Neuromodulation External Trial System

IRVINE, Calif.--()--Axonics Modulation Technologies, Inc., ontwikkelaar van het eerste oplaadbare Sacral Neuromodulation (r-SNM™)-systeem voor de behandeling van urine- en darmdysfunctie, heeft vandaag bekendgemaakt dat het het CE-keurmerk heeft ontvangen voor zijn Sacral Neuromodulation External Trial System.

Axonics kreeg in juni 2016 het CE-keurmerk voor zijn geminiaturiseerde implanteerbare neurostimulator, getinte elektrode, programmeurs, oplader en aanverwante accessoires. Het External Trial System is een extra onderdeel van het Axonics r-SNM-systeem dat wordt gebruikt om te helpen bij het identificeren van personen die reageren op Sacral Neuromodulation-therapie voorafgaand aan een permanent implantaat. Het is samengesteld uit een tijdelijke, wegwerp externe stimulator voor eenmalig gebruik die is gekoppeld aan een Tined Lead of een tijdelijke Peripheral Nerve Evaluation (PNE) Lead, afhankelijk van de gewenste proefmethode.

Company Contact:
Axonics Modulation Technologies, Inc.
Dan Dearen, +1-949-396-6320
Chief Operating & Financial Officer
ddearen@axonicsmodulation.com
Investor & Media Contact:
W2Opure
Matt Clawson, +1-949-370-8500
mclawson@W2Ogroup.com

Company Contact:
Axonics Modulation Technologies, Inc.
Dan Dearen, +1-949-396-6320
Chief Operating & Financial Officer
ddearen@axonicsmodulation.com
Investor & Media Contact:
W2Opure
Matt Clawson, +1-949-370-8500