De technologie van Inside Secure is uitgekozen om de intelligente processoren voor autonome voertuigen en datacenters van de volgende generatie van Kalray te beveiligen

AIX-EN-PROVENCE, Frankrijk & GRENOBLE, Frankrijk--()--Inside Secure (Parijs:INSD), in het hart van de beveiligingsoplossingen voor mobiele en aangesloten apparaten, kondigde aan dat Kalray, een pionier in processoren voor nieuwe intelligente systemen, de Root of Trust-oplossing en Multi-Protocol Engine van het bedrijf een licentie gaf voor gebruik in zijn baanbrekende processors. De intelligente processoren van Kalray zijn in staat om direct en op een intelligente manier een zeer grote informatiestroom te analyseren en realtime te reageren en beslissingen te nemen. Ze zijn ontworpen voor autonome voertuigen, drones, gezondheidszorg, intelligente datacenters en robotica.

PR:
Inside Secure