CORRECTIE EN VERVANGING VAN: myPOS biedt snellere betaling aan klanten

LONDEN--()--myPOS Europe Ltd, een toonaangevende leverancier van kaartbetalingen aan kleine en middelgrote ondernemingen, kondigt zijn partnerschap met de Faster Payments Service aan in een poging om steeds snellere en betere geldtransfers aan te bieden aan zijn klanten.

Dit zal het spel veranderen voor handelaren die gebruik maken van de myPOS-service, waardoor ze in staat zijn om bijna onmiddellijk GBP-betalingen te verzenden en te ontvangen – 7 dagen per week, 24 uur per dag, 365 dagen per jaar!

Onmiddellijke vereffening is altijd van het grootste belang geweest voor myPOS, die een van de eerste en de weinige aanbieders op de markt is om onmiddellijke uitbetaling te garanderen op de rekening van de handelaar binnen enkele seconden na een ontvangen betaling via de verschillende betalingskanalen.

myPOS Europe
Andrew Byrne, COO