Recordgroei voor Thailand Elite Residence Program

LONDEN--()--Thailand’s op maat gemaakte residence-by-investment aanbod, het Thailand Elite Residence Program, noteert een jaar van recordgroei, terwijl het aantal aanvragers voor het zeer gewilde programma blijft toenemen.

Nadat Henley & Partners in april vorig jaar werd aangesteld als exclusieve wereldwijde concessiehouder voor het programma, groeide het aantal inschrijvingen van gemiddeld 300 per jaar tot meer dan 900 voor de periode april-december 2017. Deze opwaartse trend heeft zich in 2018 voortgezet, met alleen al in maart 161 nieuwe inwoners die zich inschreven.

Volgens Dominic Volek, Managing Partner van Henley & Partners Singapore en hoofd Zuidoost-Azië, “neemt de interesse in het programma onder Chinese staatsburgers aanzienlijk toe, terwijl de burgers van het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Australië, de Verenigde Staten en Japan het grootste deel van het bestaande klantenbestand uitmaken”.

Henley & Partners
Sarah Nicklin, +27 21 850 0524