GSMA kondigt winnaars van Asia Mobile Awards 2018 aan

SHANGHAI--()--GSMA heeft de winnaars van de Asia Mobile Awards (AMO Awards) van 2018 aangekondigd, die in een reeks ceremonies op Mobile World Congress Shanghai deze week werden overhandigd. De onderscheidingen zijn een eerbetoon aan prestaties, uitmuntendheid en innovatie op het gebied van mobiele communicatie in de regio Azië en de Stille Oceaan.

“We feliciteren alle winnaars en genomineerden van de Asia Mobile Awards hier op het Mobile World Congress Shanghai,” zei Michael O’Hara, Chief Marketing Officer, GSMA. “De AMO Awards zijn een erkenning voor de meest innovatieve mobiele technologieën, producten en diensten, en tonen de positieve impact van mobiel op individuen, het bedrijfsleven en de samenleving in de hele regio Azië en de Stille Oceaan. Hartelijk dank aan al onze inzenders, juryleden en partners voor hun steun aan de Asia Mobile Awards 2018.”

For the GSMA
Ava Lau