Empirix Business Assurance Platform nu gecertificeerd voor Huawei’s FusionSphere Cloud Operating System

Empirix IntelliSight en E-XMS volledig compatibel met de Netwerk Virtualisatie Infrastructuur (NFV) van Huawei’s FusionSphere netwerk

BILLERICA--()--Huawei Technologies Co., Ltd., een toonaangevende wereldwijde leverancier van informatie- en communicatietechnologie (ICT)-infrastructuur, met hoofdkantoor in Shenzhen, China, heeft Empirix IntelliSight en E-XMS gecertificeerd voor integratie met zijn FusionSphere cloud-besturingssysteem.

Deze certificering, die uitgebreide interoperabiliteitstesten binnen de virtuele architectuur van Huawei omvatte, stelt Huawei klanten in staat om Empirix bedrijfszekerheidsoplossingen met vertrouwen in te zetten in hun geëvolueerde pakketkern netwerken. De gecertificeerde oplossing biedt functionaliteit voor data-acquisitie, bemiddeling, geavanceerde probleemoplossing, real-time monitoring en data-analyse.

Empirix
Jennifer Walsh