Grote opening van Takeda Global Headquarters

• Takeda organiseert de grote opening van de Takeda Global Headquarters in Nihonbashi, Tokio, Japan
  • Met Takeda Global Headquarters als basis en als symbool voor de waarden van het bedrijf, Takeda zal haar overgang verder versnellen naar een wereldwijde, op waarden gebaseerde, R&D-gedreven biofarmaceutische leider die mensen wereldwijd een betere gezondheid en een zonnigere toekomst brengt.
  • De “life force” van mensen vormt de basis van het ontwerpconcept van Creatief Directeur Kashiwa Sato;
  • Het verfijnde moderne Japanse ontwerp, dat kanjikarakters als motief gebruikt, produceert een ruimte die spreekt van Takeda’s onveranderlijke waarden en van haar toekomst

OSAKA, Japan--()--Takeda Pharmaceutical Company Limited (“Takeda”) (TOKYO:4502) had vandaag de grote opening van de Takeda Global Headquarters. Het gebouw, dat in maart 2018 gereed was, dient als Takeda’s hoofdkantoor voor zijn wereldwijde operaties.

Bij de grote opening stonden Creative Director Kashiwa Sato (SAMURAI, Inc.), CEO Christophe Weber en Takeda’s Head of Corporate Strategy en CEO Office, Yasuhiro Fukutomi, die op het project leidde, op het podium om de doelstellingen en het belang van het project toe te lichten en uitleg te geven over de snelle transformatie van het bedrijf.

Media Contacts:
Takeda Pharmaceutical Company Limited