Nuremberg gastheer van World of Telecommunications

NUREMBERG, Germany--()--Van 9 tot 11 juli zal in NürnbergMesse een conferentie op het gebied van mobiele communicatie en digitalisering worden gehouden. Deelnemers zijn onder andere de ‘who’s who’ uit de telecomwereld. Netwerkexploitanten, vertegenwoordigers van regelgevende instanties en topmanagers van normalisatie-instellingen uit meer dan 60 landen hebben een uitnodiging aangenomen van het mondiale bedrijf SIGOS, dat voor de twintigste keer als gastheer voor de conferentie optreedt.

Meer dan twintig internationale experts geven presentaties en delen hun ervaringen in paneldiscussies. De onderwerpen variëren van de nieuwste netwerktechnologie (5G), het internet of things (IoT) en de optimalisatie van bestaande netwerken tot smartphone-apps en nieuwe toepassingen voor de toekomst. Zo’n 400 deelnemers leren over de laatste trends en strategieen voor een zo perfect mogelijke gebruikerservaring, waarvoor het in Neurenberg gevestigde bedrijf SIGOS oplossingen ontwikkelt.

SIGOS GmbH
www.sigos.com