Meer dan 60.000 bezoekers bij GSMA Mobile World Congress Shanghai 2018

Business-to-Business aanwezigheid gaat met 14% over de editie van 2017 heen; bijna 8800 extra consumenten aanwezig bij Migu Health and Fitness Festival

HONG KONG--()--De GSMA meldt dat meer dan 60.000 unieke bezoekers uit 112 landen en gebieden hebben deelgenomen aan de 2018 GSMA Mobile World Congress Shanghai, dat tussen 27 en 29 juni werd georganiseerd in Shanghai. Het driedaagse evenement trok executives aan van de grootste en meest invloedrijke organisaties in het mobiele ecosysteem, maar ook van bedrijven in diverse verticale industriesectoren. Naast dit business-to-business publiek woonden bijna 8.800 consumenten uit de grote agglomeratie van Shanghai het Migu Health and Fitness Festival bij, dat werd gehouden in de zalen van het Mobile World Congress Shanghai in het Shanghai New International Exhibition Centre (SNIEC).

“We zijn bijzonder verheugd met de resultaten van de 2018 Mobile World Congress Shanghai, voornamelijk vanwege de sterke groei in onze business-to-business sector”, zegt John Hoffman, CEO van GSMA Ltd. “Bezoekers konden echt een betere toekomst ontdekken, van de gedachte leiderschap conferentie tot de tentoonstelling en vele andere dingen. Meer dan twee derde van de wereldbevolking maakt gebruik van een mobiel en daarmee is er een revolutie in de industrie op gang gezet die het mogelijk maakt om ons dagelijks leven te verbeteren, om meer kansen te creëren en geeft het hoop op het verminderen van ongelijkheid. Mobiel verbindt iedereen en alles op jacht naar een betere toekomst.”

Media:
For the GSMA