Panasonic Next-Generation PLC-technologie Als basisspecificatie goedgekeurd door de IEEE P1901.3-werkgroep

De nieuwe mondiale norm voor lijncommunicatie via de elektriciteitsnetten voor toepassingen van het ivd (internet van de dingen)

OSAKA, Japan--()--Panasonic Corporation kondigde aan dat het zijn vierde generatie schaalbare HD-PLC-technologie heeft gepresenteerd aan de IEEE Standardisation Working Group. Deze technologie maakt communicatie over langere afstanden mogelijk en verbetert de communicatiesnelheid door het bereik van de gebruikte frequenties te regelen. Na de beraadslagingen van de werkgroep zijn specificaties waarbij deze technologie als technische basis wordt gebruikt, goedgekeurd als IEEE P1901.3-werkdocument.

Panasonic Corporation
Global Communications Department