Insulet ottaa vastuun Omnipod® Insulin Management System - tuoteryhmästää Euroopassa

BILLERICA, Massachusetts, ja LONTOO, Yhdistynyt kuningaskunta--()--Insulet Corporation (NASDAQ: PODD) (Insulet tai yritys), johtava letkuttoman insuliinipumpputeknologian yritys Omnipod® Insulin Management System (Omnipod System) -järjestelmänsä ansiosta, on tänään ilmoittanut ryhtyvänsä 1. heinäkuuta alkaen suoriin liiketoimiin Euroopassa, jotta voi myydä ja jaella siellä Omnipod-järjestelmää sekä tarjota asiakastukea ja tuotepalveluita siihen liittyen. Insulet on muodostanut osaavan asiakaspalvelutiimin, joka tarjoaa ensiluokkaista tukea yhtiön laajalle eurooppalaiselle asiakaskunnalle.

”Olemme innoissamme siitä, että pääsemme tukemaan diabetesyhteisöä kaikkialla Euroopassa nyt ja myös tulevaisuudessa”, toteaa puheenjohtaja ja toimitusjohtaja Patrick Sullivan. ”Meillä on erittäin pätevä tiimi, joka keskittyy yksinomaan tekemään asiakaskokemuksista erinomaisia, ja olemme sitoutuneet tuomaan räätälöityjä innovaatioita paikallisille Euroopan markkinoille.”

Insulet on koonnut taitavaa Euroopan tiimiä vuoden 2017 heinäkuusta alkaen, jolloin se ilmoitti aikovansa laajentaa Omnipod-järjestelmän jakelun, myynnin, markkinoinnin, koulutuksen ja tukipalvelut kaikkialle Eurooppaan. Tiimiin kuuluu nyt yli 100 työntekijää, joilla on kattava diabeteksen tuntemus ja kokemusta Euroopan markkinoilta. Lisäksi Insuletin ympärivuorokautinen asiakaspalvelu ja tuotetuki kattavat nyt yli 140 000 Podderia ympäri maailman.

”Insulet on aina ajatellut potilaan parasta, ja suora liiketoiminta Euroopassa on iso askel lähemmäs Omnipod-käyttäjiä”, kertoo professori Eric Renard, endokrinologian professori, Lapeyronien yliopistollinen sairaala, Montpellier, Ranska. ”Insuletin pitkän tähtäimen sitoutuminen eurooppalaiseen diabetesyhteisöön on merkittävä asia, ja on hienoa kuulla, että he aikovat tuoda uusia innovaatioita markkinoille eurooppalaisia asiakkaita parhaiten palvelevalla tavalla.”

Lisää tietoa Omnipod-järjestelmästä on yrityksen Omnipod-verkkosivustolla.

Insulet Corporation

Insulet Corporation (NASDAQ: PODD) on innovatiivinen lääketieteellisten laitteiden valmistaja, jonka päätoimipaikka sijaitsee Massachusettsissa Yhdysvalloissa. Yritys on sitoutunut helpottamaan diabeteksesta ja muista sairauksista kärsivien ihmisten elämää Omnipod-tuotealustansa avulla. Omnipod Insulin Management System on ainutlaatuinen vaihtoehto perinteisille menetelmille antaa insuliinia. Yksinkertainen ja kätevästi kannettava, kertakäyttöinen Pod-pumppu huolehtii keskeytyksettä insuliinin antamisesta jopa kolmen päivän ajan ilman tarvetta nähdä tai käsitellä neuloja. Omnipod-teknologia -alustaa räätälöimällä Insulet pystyy hyödyntämään pumpun ainutlaatuista rakennetta insuliinin lisäksi myös muiden ihonalaisesti annettavien lääkeaineiden annosteluun useilla hoitoalueilla. Yritys perustettiin vuonna 2000, ja yli 140 000 käyttäjää kaikkialla maailmassa saa elämäänsä lisävapautta ja -helppoutta Insuletin Omnipod Insulin Management System -järjestelmän ansiosta.

1. heinäkuuta 2018 alkaen Insulet aloittaa Omnipod Insulin Management System -tuotesarjan toiminnot Euroopassa, mukaan lukien myynti, markkinointi, koulutus ja asiakastukitoiminnot. Sen ansiosta Insulet pääsee entistä lähemmäksi diabetesyhteisöä ja voi tunnistaa tilaisuuksia tukea pitkäaikaisesti eurooppalaisten asiakkaiden tarpeita, samalla tavalla kuin Insulet jo nyt toimii Yhdysvalloissa ja Kanadassa.

Lisätietoja: www.insulet.com ja www.myomnipod.com.

Tulevaisuutta koskeva lausuma:

Tämä lehdistötiedote voi sisältää tulevaisuutta koskevia lausumia, jotka liittyvät Insuletin tulevaisuuteen liittyviin odotuksiin, ennakointiin, aikomuksiin, uskomuksiin tai strategioihin. Tällaiset tulevaisuutta koskevat lausumat perustuvat Insuletin nykyisiin odotuksiin ja uskomuksiin tulevaisuuden tapahtumista ja niiden mahdollisiin vaikutuksiin Insuletiin. Nämä lausumat eivät ole takeita siitä, että tulevaisuuden tapahtumat vaikuttavat Insuletiin odotusten mukaisesti. Tällaiset tulevaisuutta koskevat lausumat sisältävät lukuisia riskejä, epävarmuustekijöitä (joista osa on Insuletin vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella) tai muita oletuksia, minkä takia todelliset tulokset tai todellinen suorituskyky voivat olennaisesti poiketa näistä tulevaisuutta koskevista lausumista. Ne sisältävät myös muita riskejä ja epävarmuuksia. Näitä kuvataan yrityksen vuosikertomuksessa lomakkeella 10-K, joka on jätetty Securities and Exchange Commission -virastolle 22.2.2018, kohdassa Risk Factors, sekä yrityksen Securities and Exchange Commission -virastolle ajoittain antamissa muissa asiakirjoissa. Mikäli yksi tai useampi näistä riskeistä tai epävarmuustekijöistä toteutuu tai jokin oletuksista osoittautuu virheelliseksi, todelliset aineelliset tulokset voivat erota näissä tulevaisuutta koskevissa lausumissa esitetyistä. Insulet ei ole velvollinen päivittämään tai tarkistamaan tulevaisuutta koskevia lausumia julkisesti.

Insulet Corporation
Yhteyshenkilö, sijoittaja- ja viestintäsuhteet:
Deborah R. Gordon, +1 978-600-7717
Varapuheenjohtaja, sijoittaja- ja yrityssuhdeviestintä
dgordon@insulet.com
tai
Lehdistösuhteet:
Dominic Hulton, +44 20 3941 5374
Varapuheenjohtaja, markkinointi, Eurooppa
dhulton@insulet.com

Insulet Corporation
Yhteyshenkilö, sijoittaja- ja viestintäsuhteet: