Wipro treedt toe bij de Energy Web Foundation om versnelling blockchain in de energiesector te versnellen

JERSEY CITY, N.J. & EAST BRUNSWICK, N.J. & BANGALORE, India--()--Wipro Limited (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO), een toonaangevend wereldwijd bedrijf dat diensten verleent op het gebied van informatietechnologie, advies en bedrijfsprocessen, heeft vandaag aangekondigd lid te zijn geworden van de Energy Web Foundation (EWF), een wereldwijde non-profitorganisatie die zich richt op het versnellen van de invoering van blokkettingtechnologie in de energiesector. In samenwerking met meer dan 50 Affiliates van over de hele wereld bouwt en schaliseert EWF de Energy Web Chain, het eerste publieke open-space blokkettingplatform op maat van de energiesector.

Wipro Limited
Prathibha Das