Terrada Music Score levert elektronisch muziekpartituurapparaat GVIDO als aanvullende prijs voor de pianotalentenwedstrijd 2018

Super Prize winners(Left to right) Kids section: Mattias Antonio Glavinic, Young section: Monica Zhang, and Senior section: Jiayin Li (Photo: Business Wire)

TOKIO--()--Terrada Music Score Co., Ltd. (Shinagawa-ku, Tokio; CEO: Fujio Noguchi) leverde het elektronische muziekpartituurapparaat GVIDO als aanvullende prijs voor de Pianotalentwedstrijd 2018, een internationale wedstrijd voor jonge pianisten die van 5 juni tot en met 10 juni 2018 in Milaan, in Italië, werd gehouden.

De Pianotalentwedstrijd 2018, die dit jaar voor de achtste keer werd gehouden, is een internationale pianowedstrijd die jonge getalenteerde pianisten uit zo’n 30 landen uit de hele wereld aantrekt.

[For press inquiries]
Warehouse TERRADA