Rimini Street voor de vijfde keer erkend als topwerkplek door Bay Area News Group

Onderneming geselecteerd als topwerkplek voor werkomgeving, communicatiebeleid, employee benefits en bedrijfscultuur

Rimini Street Recognized as a Top Workplace by Bay Area News Group for the Fifth Time (Photo: Business Wire)

LAS VEGAS--()--Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI), een wereldwijde leverancier van bedrijfssoftwareproducten en -diensten, en de toonaangevende externe leverancier van ondersteuning voor Oracle- en SAP-softwareproducten, heeft vandaag bekendgemaakt dat het voor de vijfde keer door de Bay Area News Group is uitgeroepen tot een van de beste werkplekken in Bay Area. De lijst met topwerkplekken is uitsluitend gebaseerd op feedback van werknemers die is verzameld via een onafhankelijke enquête die is uitgevoerd door onderzoekspartner Energage, LLC, een toonaangevende leverancier van op technologie gebaseerde tools voor werknemersbetrokkenheid.

Rimini Street, Inc.
Michelle McGlocklin, +1 925-523-8414