OTC Exchange netwerk voltooit live testtransacties van fiat- en cryptovaluta

Werelds eerste – Gepatenteerde Amerikaanse dollars en Bitcoin gehouden bij onafhankelijke depotbank op OTCXN Blockchains geruild in live transacties

SAN FRANCISCO--()--OTC Exchange Network, Inc. (“OTCXN”), een infrastructuurbedrijf met een blockchain-gedreven kapitaalmarkt, kondigde vandaag aan dat het zijn eerste live testtransacties voltooide, en als ’s werelds eerste beurs functioneert tussen twee afzonderlijke handelsrekeningen via een elektronisch handelsplatform met activa in bewaring bij een neutrale depotbank en gedigitaliseerd op de blockchain.

Tegenwoordig voeren institutionele handelaren via e-mail en chat blokhandel in fiatvaluta en cryptovaluta, waarbij zij vertrouwen op de reputatie en geloofwaardigheid van hun tegenpartijen om hun deel van de transacties te eren, en vaak uren nodig hebben om te bevestigen en af te wikkelen. Het OTXCN-platform neemt het tegenpartij- en afwikkelingsrisico weg door middel van een atoombeurs van activa in een hoogwaardige blokketen en vergemakkelijkt de onmiddellijke afwikkeling van transacties, niet in uren of dagen.

Robert Ferri Partners
Robert Ferri, 415-575-1589