Groot-China klaar om wereldwijde Industriële IoT markt te leiden, zegt nieuw verslag van de GSMA

Overheidssteun voor 5G, AI en data-analyse voor de transformatie van de industriële sector; GSMA-inlichtingenprognoses 13,8 miljard IIoT-verbindingen wereldwijd tegen 2025, waarbij China een derde van de wereldmarkt voor zijn rekening neemt

LONDEN--()--De GSMA brengt vandaag een nieuw verslag uit, ‘De Industriële IoT in Groot-China‘, en benadrukt hoe de regio klaar is om de wereldwijde Industriële IoT (IIoT) markt te leiden. Het diepgaande verslag concludeert dit op basis van interviews met mobiele operators, waaronder de Asia Pacific Telecom Group, China Mobile, China Telecom, China Unicom, Far EasTone en Taiwan Mobiel, die uitlijnen hoe de combinatie van snelle internetsnelheden, data analytics, AI en de IoT de regionale industriële sector transformeert. GSMA Intelligence voorspelt dat er 13,8 miljard IIoT connecties zullen zijn wereldwijd in 2025. Groot-China zal daarbij rekening nemen voor 4,1 miljard van deze connecties, oftewel een derde van de wereldwijde markt.

GSMA
Ava Lau