CORRECTIE EN VERVANGING VAN: LTI opent wereldwijd leveringscentrum in Johannesburg

Newly inaugurated LTI Global Delivery Center in Johannesburg (Photo: Business Wire)

MUMBAI, India--()--Larsen & Toubro Infotech Ltd. (NSE: LTI, BSE: 540005), een wereldwijd bedrijf dat zich bezighoudt met technologieadvies en digitale oplossingen, heeft zijn nieuwste wereldwijde leveringscentrum in Johannesburg geopend. Het ultramoderne centrum van 30.000 m² met een capaciteit van 250 zetels zal de onderneming helpen om haar activiteiten in Zuid-Afrika in alle sectoren uit te breiden.

Het centrum zal een flexibele omgeving bieden voor het creëren en leveren van geavanceerde digitale oplossingen voor klanten op het gebied van Big Data, Cloud, SaaS, IoT en Digitale Transformatie. Klanten zullen ook de convergentie van fysieke en digitale wereld ervaren bij het nieuwste Mosaic Experience Center, die op deze locatie komt. Het centrum beschikt over een 24x7 Command Center voor het bewaken en ondersteunen van de infrastructuur, het netwerk en de beveiliging van klantactiviteiten.

Larsen & Toubro Infotech
Neelian Homem