Axonics® voltooit inschrijving bij Amerikaanse FDA voor belangrijke studie voor zijn Sacral Neuromodulation System

IRVINE, Californië--()--Axonics Modulation Technologies, Inc., ontwikkelaar van het eerste heroplaadbare Sacral Neuromodulation (r-SNM™) System voor de behandeling van urineweg- en darmstoornissen, kondigt vandaag aan dat het zijn inschrijving voor ARTISAN_SNM heeft voltooid, haar cruciale klinische studie met het oog op goedkeuring door de Amerikaanse Food & Drug Administration (FDA) in de Verenigde Staten.

ARTISAN-SNM is een enkelarmige, prospectieve klinische studie met 120 patiënten die ontworpen is om de veiligheid en doeltreffendheid van het Axonics r-SNM Systeem aan te tonen als hulpmiddel bij de behandeling van urinaire disfunctie bij patiënten die gefaald hebben of de gebruikelijke behandelingen niet meer konden verdragen. Patiënten werden geïmplanteerd in 14 centra in de Verenigde Staten en 5 centra in België, Nederland, het Verenigd Koninkrijk en Frankrijk.

Company Contact:
Axonics Modulation Technologies, Inc.
Dan Dearen, +1 949-396-6320
Chief Operating & Financial Officer
ddearen@axonicsmodulation.com
Investor & Media Contact:
W2Opure
Matt Clawson +1 949-370-8500
mclawson@W2Ogroup.com

Company Contact:
Axonics Modulation Technologies, Inc.
Dan Dearen, +1 949-396-6320
Chief Operating & Financial Officer
ddearen@axonicsmodulation.com
Investor & Media Contact:
W2Opure
Matt Clawson +1 949-370-8500