Dentsu Aegis Netwerk kondigt de lancering van Merkle MENA aan

Rudy Banholzer aangesteld om nieuwe uitgebreide operatie in de regio te leiden

Rudy Banholzer (Photo: Business Wire)

LONDEN--()--Dentsu Aegis Network breidt zijn operaties in het Midden-Oosten en in Noord Afrika (MENA) uit met de lancering van een nieuw kantoor voor Merkle (www.merkleinc.com), een koplopend technologisch, datagestuurd prestatiemarketingbureau.

In de MENA-regio zal Merkle geleid worden door Rudy Banholzer, voormalig besturend directeur van full-service sociale media-agentschap Your Social voor zijn overname door Merkle in de EMEA regio.

Your Social is overgegaan op Merkle met Rudy’s taak om de zakelijke vaardigheden te laten groeien om klanten te helpen bij het aannemen van mens-gebaseerde marketing. PBM zorgt ervoor dat merken zich kunnen identificeren met echte mensen door gebruik te maken van hun data om gepersonaliseerde ervaringen te creëren – uiteindelijk om consumentenloyaliteit te verhogen. Als wereldwijd koploper in PBM – met een rijke geschiedenis in data, technologie en analytics – kan Merkle snel uitbreiden in de EMEA-regio, wat nu bijna 1500 mensen in 14 kantoren in 5 landen beslaat.

Simpatico PR
Sarah Ramamurthy