BioClin Therapeutics benoemt Scott Myers tot voorzitter van de Raad van Bestuur

SAN LEANDRO--()--BioClin Therapeutics, Inc., een privé-onderneming voor de ontwikkeling van geneesmiddelen in de klinische fase, die een eerste-in-klasse anti-FGFR3 (Fibroblast growth factor receptor 3) monoklonaal antilichaam ontwikkelt in gebieden met een grote medische nood, kondigde vandaag de benoeming aan van Scott D. Myers als voorzitter van de Raad van Bestuur.

Stephen Lau, Chief Executive Officer van BioClin, verklaarde: “De toevoeging van Scott voegt belangrijke expertise en ervaring toe aan de raad van bestuur. Ons bedrijf komt in een nieuwe ontwikkelingsfase en de ervaringen van Scott als wereldleider op het gebied van de biowetenschappen zullen zeer waardevol zijn.”

De heer Myers was tot voor kort CEO, President en Directeur van Cascadian Therapeutics (NASDAQ: CASC) in Seattle, een oncologiebedrijf totdat het in maart 2018 werd overgenomen door Seattle Genetics (NASDAQ: SGEN). Vóór Cascadian was de heer Myers CEO van Aerocrine AB, een bedrijf in medische hulpmiddelen gevestigd in Stockholm, Zweden en Morrisville, NC, tot het in 2015 werd overgenomen door Circassia, PLC. Voorafgaand aan Aerocrine bekleedde de heer Myers hogere commerciële, algemene en informatiemanagementfuncties voor UCB SA, een in België gevestigde biofarmaceutische onderneming, en Johnson & Johnson.

BioClin Therapeutics, Inc.
Stephen Lau