Leiders in Tech & Automotive werken samen aan volgende generatie netwerktechnieken voor zelfsturende connected voertuigen

Aquantia, Bosch, Continental, NVIDIA & Volkswagen Groep Amerika Vormen NAV Alliantie

Tech & Automotive Leaders Join Forces on Next-Generation In-Vehicle Networking Technologies for Autonomous and Connected Vehicles (Graphic: Business Wire)

SAN JOSE, Calif.--()--Autonoom rijden creëert een behoefte aan een nieuwe reeks netwerkoplossingen aan boord van voertuigen die met hoge snelheden gegevens kunnen verzenden tussen het toenemende aantal hoge-resolutie sensoren, camera’s en verwerkingsmotoren. Vandaag kondigden Aquantia, Bosch, Continental, NVIDIA en Volkswagen de oprichting aan van de Networking for Autonomous Vehicles (NAV)-alliantie om de ontwikkeling van het ecosysteem te sturen die nodig is voor de volgende generatie Multi-Gig Ethernet-netwerken in voertuigen.

Zelfbestuurde auto’s zijn datacenters op wielen geworden die voortdurend grote hoeveelheden gegevens analyseren om te proberen de veiligste ervaring voor passagiers, voetgangers en andere voertuigen te garanderen.

Aquantia
Diane Vanasse, +1 408-242-0027