SailPoint installeert Cyberbeveiligingscomité op bestuursniveau als drijvende kracht achter het weerbaar maken van cyberrisico’s

AUSTIN--()--Om beter in te spelen op de toenemende uitdagingen op het gebied van cyberbeveiliging waarmee alle bedrijven worden geconfronteerd en om de algehele veiligheidspositie van het bedrijf voortdurend te verbeteren, heeft SailPoint Technologies Holdings, Inc. (NYSE: SAIL) vandaag de oprichting van een Cybersecurity Committee als permanent comité van de raad van bestuur aangekondigd. Het comité is belast met het toezicht op de algemene inspanningen van de onderneming om ervoor te zorgen dat haar technologie en producten bestand zijn tegen de toenemende risico’s van cyberveiligheid en gegevensbescherming.

“Met de ernstige gevolgen die een datalek of cyberaanval vandaag op bedrijven kan hebben, is cyberrisico snel een zorg op directieniveau geworden. Als gevolg hiervan moeten organisaties cyberbedreigingen op dezelfde manier gaan behandelen als algemene bedrijfsrisico’s”, aldus Jim Pflaging, lid van de raad van bestuur en voorzitter van de Cybersecurity Commissie van SailPoint. “Met deze nieuwe commissie geeft SailPoint het goede voorbeeld door cyberrisico’s proactief op bestuursniveau te brengen en aan te pakken met een commissie die cyber security als enige aandachtspunt heeft.

SailPoint Technologies Holdings, Inc.
Jessica Sutera, 978-278-5411
Jessica.Sutera@sailpoint.com

SailPoint Technologies Holdings, Inc.
Jessica Sutera, 978-278-5411
Jessica.Sutera@sailpoint.com