CAMBRIDGE, Mass.--()--Doctor Patrick Baeuerle, een pionier van T cel engaging therapieën en executive partner bij life sciences onderneming MPM Capital, zal een keynote presentatie geven over de volgende generatie immuno-oncologie therapieën van Harpoon Therapeutics, Inc. op het komende Europese Congres over Biotechnologie (ECB) op dinsdag 3 juli van 10:30 tot 11:00 uur CEST in Genève, Zwitserland.

Baeuerle heeft Harpoon Therapeutics mede opgericht in 2015 met als doel een innovatieve klasse van T-cel engaging therapeutica te bouwen die geoptimaliseerd is om een superieure effectiviteit te bereiken in het penetreren van vaste tumoren als een “off-the-shelf” T celtherapie. T cel engagers zijn uniek in hun vermogen om lysis om te leiden onafhankelijk van T cel receptor (TCR) specificiteit en de herkenning van menselijke leukocyten antigeen (HLA) / peptide antigeen – het verlies van die een frequent mechanisme waardoor kankercellen ontsnappen T cel herkenning.

For MPM Capital
Liz Doherty, +1 617-425-9275