PEI-Genesis breidt uit naar India: Manesh Pratap Singh benoemd tot landelijk manager

PHILADELPHIA--()--PEI-Genesis, een wereldwijde leider in het ontwerp en de assemblage van op maat gemaakte connectoren en kabeloplossingen, heeft zijn aandeel in de Indiase markt vergroot door Manesh Pratap Singh te benoemen als Country Manager voor India. Dit werd vandaag bekendgemaakt door Jane Fishetti, General Manager, Distribution & International Sales.

“We hebben al vele jaren op de Indiase markt verkocht via Jost Engineering, maar de komst van Manesh toont duidelijk onze toewijding aan de Indiase markt,” zei Fishetti. “Onze volgende stap is het opbouwen van een team van verkoop- en engineeringprofessionals om onze bestaande en nieuwe klanten te ondersteunen in deze bloeiende markt.

Singh, die gevestigd is in New Delhi, heeft meer dan twee decennia ervaring op het gebied van bedrijfsontwikkeling en verkoopleiderschap in India en Zuid-Azië. Hij werkte in leidinggevende functies als Country Manager voor Nortel DASA, Head of Business Development bij TataGroup en Head of Sales & Marketing bij AEG Power Solutions.

PEI-Genesis
Jenna Hinkle, 215-737-1151