Tokenization met Smartlands uitgegeven volgens geldende Europese wet-en regelgeving gaat de toekomst van zakenbankieren bepalen

VILNIUS, Litouwen--()--De volatiliteit van de cryptomarkt zorgt ervoor dat een meerderheid van de beleggers niet wil investeren in cryptomunten. Ook weerhoudt het bedrijven van het gebruikmaken van de blockchain. Het Smartlands Platform gaat deze uitdaging aan door een platform te creëren dat voldoet aan wet-en regelgeving.

Smartlands gaat een crowfunding platform licentie gebruiken om een solide basis te creëren voor de toekomst van assets tokenization binnen dit platform. Om te voldoen aan de wettelijke regels begint het bedrijf een nieuw kantoor in Vilnius.

Asset-backed tokens, die worden uitgegeven op Smartlands, onder crowdfunding platform licentie, zullen worden verkocht als effecten. De tokens combineren de voordelen van de blockchaintechnologie met die van klassieke beleggingsinstrumenten.

Victor Yermak (Business Development Director)
Smartlands Platform Foundation Company
Contact@smartlands.io
+359 895046445 (telegram)