HeartSciences showt MyoVista® Wavelet ECG op het Internationaal Congres voor Elektrocardiologie (ICE) in 2018

MyoVista Wavelet ECG Cardiac Testing Device (Photo: Business Wire)

SOUTHLAKE, Texas--()--HeartSciences, een innovatief bedrijf op het gebied van medische hulpmiddelen, is trots om zijn deelname als exposant aan te kondigen op het komende Internationale Congres over Elektrocardiologie (ICE) in 2018, dat zal worden gehouden in Makuhari Messe, Chiba City, Japan, 28-30 juni 2018. ICE2018 zal de gezamenlijke bijeenkomst zijn van het 45ste congres van de Internationale Vereniging voor Elektrocardiologie (ISE) en het 18de congres van de Internationale Vereniging voor Holter- en Niet-invasieve Elektrocardiologie (ISHNE). Dit congres zal zich richten op elektrocardiografie, van niet-invasieve diagnose tot prognose van elektrofysiologie, nieuwe signaalverwerkingsmethoden van Holter ECG, prognostische ECG-technieken voor het voorkomen van plotselinge hartsterfte, toepassingen van antiaritmische middelen en directe orale anticoagulantia, een cruciale rol voor katheterablatie bij tachyaritmie├źn en een passend gebruik van implanteerbare hulpmiddelen.

HeartSciences
Gene Gephart, +1-737-346-1089