Clinipace breidt managementteam verder uit, en lanceert het merk New CHALLENGE ACCEPTED

MORRISVILLE, N.C.--()--Clinipace, een wereldwijde full-service organisatie die klinisch onderzoek doet (CRO), breidt het managementteam uit en lanceert een nieuwe merkentiteit dat moet helpen om het bedrijf verder te laten groeien. Om haar klanten beter van dienst te kunnen zijn, streeft Clinipace naar een persoonlijke servicegerichte benadering ondersteund door top CRO-talent en -technologie├źn.

Dawn Sauro maakt nu deel uit van het managementteam van Clinipace als Chief Development Officer. In deze rol is zij verantwoordelijk voor strategische samenwerkingen en moet ze haar huidige relaties binnen de klinische onderzoekssector gebruiken om samenwerkingen tot stand te brengen en te verfijnen. Sauro komt over van Sarah Cannon. Hier was zij president, Development Innovations.

SCORR Marketing
Lea Studer, +1 402-366-1752