Softomotive en Accelerate RPA Partner ondersteunen bedrijven in realisatie snellere RPA-tijden

Softomotive en Accelerate RPA Partner helpen bedrijven aan snellere tijdswaarden RPA

LONDEN--()--AccelerateRPA stelt bedrijven in staat tot snellere tijdswaarden door de implementatie van toonaangevende procesautomatiseringstechnologieën van Softomotive.

Softomotive, een toonaangevende leverancier van Robotic Process Automation (RPA)-technologie die goede tijdswaarden biedt voor een betaalbare prijs, is zeer verheugd een strategische samenwerking aan te kondigen met AccelerateRPA, een hoogwaardige professionele dienstverlener van opgeleide en gecertificeerde RPA-consultants binnen Robotic Process Automation. Deze samenwerking houdt in dat klanten en eindgebruikers van Softomotive’s software over extra deskundige en professionele begeleiding beschikken om snel een significante waarde te halen uit hun investering in RPA.

Bedrijven die Softomotive’s RPA product suite (WinAutomation and ProcessRobot software) willen implementeren hebben nu direct toegang tot tot AccelerateRPA’s hooggekwalificeerde consultants en ontwikkelaars.

Softomotive
Bob Weare, Chief Marketing Officer