Wipro is geplaatst als leider in Gartner’s Magic Quadrant 2018 voor Oracle Application Services, wereldwijd

EAST BRUNSWICK, N.J.--()--Wipro Limited (NYSE: WIT) (BSE: 507685) (NSE: WIPRO), een toonaangevend wereldwijd bedrijf op het gebied van informatietechnologie, consulting en diensten voor bedrijfsprocessen, heeft vandaag bekendgemaakt dat het als leider is gepositioneerd in Gartner’s Magic Quadrant 2018 voor Oracle Application Services, wereldwijd. Het verslag van Alan H Stanley, Susanne Matson, Jim Longwood en Allan Wilkins is gepubliceerd op 28 februari 2018.

Dit Magic Quadrant is gericht op de volledige levenscyclus van Oracle-toepassingsservices, variërend van projectgebaseerde implementatie tot meerjarige applicatiebeheerdiensten (AMS).

Media Contact:
Wipro Limited