Quanenergy solide-staat LiDAR wint Juniper Research prijs voor auto-industrie

SUNNYVALE, Californië--()--Quanenergy Systems, Inc., een wereldwijde koploper in het ontwerp en de ontwikkeling van solide-staat LiDAR sensors en slimme detectie-oplossingen, kondigde vandaag aan dat zijn innovatieve LiDAR sensors zijn geselecteerd als Beste Consumentenproduct in Autovoertuigen en Telematica door Juniper Rsearch in zijn jaarlijkse Future Digital Awards for Technology and Innovation. Audi’s AI Traffic Jam Pilot kreeg de tweede plaats in dezelfde categorie. De Future Digital Awards worden uitgereikt aan bedrijven die opmerkelijke contributies hebben geleverd aan hun industrie en die significante invloed zullen uitoefenen in de toekomst.

“Juniper’s Future Digital Awards is een testament voor het harde werk dat ons team heeft geleverd in het ontwikkelen van ’s werelds meest betaalbare en betrouwbare LiDAR technologie en producten,” zei Dr. Louay Eldada, CEO en mede-grondlegger van Quanenergy. “Met gedenkwaardige stappen gemaakt in de autonome voertuigruimte, blijft Quanergy innovatieve oplossingen leveren, waaronder onze S3 solid state LiDAR sensor, die het mogelijk zal maken zelfsturende auto’s mainstream te laten worden bij consumenten en op de weg.”

Quanergy Systems, Inc.
Ann Gargiulo, +1-408-245-9500