Quadient houdt de leiderschapspositie in het aspirant-leiderschap in 2018 voor klantcommunicatiemanagement

BOSTON--()--www.quadient.com: Quadient, voorheen GMC Software, kondigde vandaag aan dat het aspirant-leiderschap voor klantcommunicatie in 2018 Quadient heeft geklasseerd als de topleider op de markt voor Customer Communications Management (CCM), Omni-Channel Orchestration en Overall CCM. Aspire Customer Communications Services evalueerde onafhankelijk het huidige aanbod en de strategieƫn van 17 leveranciers om het aspirant-leiderschap te creƫren met als doel CCM te promoten als een apart segment binnen de bredere markt van Customer Experience (CX).

Als Neopost-bedrijf met meer dan 350 full-time ontwikkelaars die zich inzetten voor CCM en CX, zet Quadient zich in voor innovatie.

Sandy Armstrong
Account Executive