Avalara kondigt de afsluiting aan van het beursintroductieaanbod en de volledige uitoefening van de underwritersoptie om bijkomende aandelen te kopen

SEATTLE--()--Avalara, Inc. (NYSE: AVLR) kondigde vandaag de afsluiting van zijn eerste openbare aanbieding van 8.625.000 aandelen van gewone aandelen aan, met inbegrip van de volledige uitoefening door de underwriters van hun optie om 1.125.000 extra aandelen van gewone aandelen te kopen, voor een prijs aan het publiek van $24.00 per aandeel. De aandelen zijn vanaf 15 juni 2018 verhandeld op de beurs van New York onder het symbool “AVLR”.

Goldman Sachs & Co. LLC, J.P. Morgan, en BofA Merrill Lynch traden op als book-running managers voor het aanbieden. JMP Securities, KeyBanc Capital Markets en Stifel traden op als co-managers.

Investor Contact
ICR, LLC