Entrust Datacard kondigt ambitieuze samenwerking met IBM Security aan om de mobiele werknemers te beveiligen

Samen introduceren de bedrijven een geïntegreerde oplossing die wrijvingsarme toegang voor gebruikers biedt tot mobiele applicaties voor bedrijven.

MINNEAPOLIS--()--Entrust Datacard, een toonaangevende leverancier van oplossingen op het gebied van vertrouwde identiteit en veilige transactietechnologie, kondigt vandaag een uitgebreide integratie aan met IBM MaaS360 met Watson, een toonaangevend AI-gebaseerd unified endpoint management-oplossing (UEM).

Naarmate dreigingen, mogelijkheden en technologie zich verder ontwikkelen, moeten de oplossingen waar we ons op richten voor digitaal vertrouwen een streven naar betere bedrijfsresultaten beschermen – maar ook mogelijk maken – die IT-kosten en complexiteit verminderen door gestroomlijnde toegangsmechanismen.

Entrust Datacard Contact:
Michelle Morgan-Nelsen, +1 952-988-1796